Sunday, October 29, 2017

Restarting soon

Beste lezers,

Sinds kort ben ik terug van Guinee-Bissau en ga ik deze blog weer nieuw lezen inblazen.
Ik heb een aantal dingen op de planning die ik graag zou willen uitvoeren:
- Reviews van een aantal vegan producten, waaronder alle smaken van Ichoc (nogmaals duizendmaal dank aan Ichoc om mij een groot pakket op te sturen na het winnen van een Facebook actie).
- Bedenken en uitvoeren van budgetrecepten. Spoiler: je moet wel een diepvries(vakje) hebben om alles uit te kunnen voeren.
Ik wil proberen om meer te gaan vloggen, dus wil sommige budgetideeƫn voor jullie gaan filmen!
- De rattenpagina updaten. Helaas zijn 2 van mijn schatjes ingeslapen in de tijd dat ik in Afrika was :'(.
- Hopelijk nog meer spannende dingen.

Ik houd jullie op de hoogte!




_________________________________________________

Dear readers,

I came back from Guinea-Bissau a while ago and want to put new energy into my blog.
I have a few things planned for you:
- Reviews of vegan products available in the Netherlands and Germany. One of the things I already have scheduled is testing all Ichoc flavours (of which I want to thank Ichoc again for sending me this really big package, after winning a Facebook action).
- Make and execute budget recipes. Spoiler: you will need a freezer for most of them.
As I want to vlog more, I will also film some of my budget ideas!
- I want to update the rat page. Unfortunately 2 of my angels died in the time I was in Africa :'(
- Hopefully more exciting things.

I will keep you posted!

No comments:

Post a Comment